KaltAsfalt Plus je vyvinutý aby zotrval vo výtlku oveľa dlhšie ako iné produkty.

AKÉ SÚ NAJVAČŠIE ROZDIELY MEDZI KALTASFALT PLUS A BEŽNÝM STUDENÝM ASFALTOM?

KaltAasfalt Plus je zmes zo 70% percent prvotriedneho čadiča a 30% porfýru  (vulkanické kamene).

Špeciálne spojivo ktoré produkt obsahuje pochádza z Nemecka ,kde sa recykluje a jeho  odlišnosť spočíva vo vysokom obsahu bitúmenu, ktorý je spájaný iba s SBS spojivom. Žiadnymi chemickými alebo tekutými prísadami.

SBS je spojivo, ktoré robí KaltAsfalt Plus vysoko elastickým a vďaka tomu má oveľa dlhšiu životnosť.

Iné podobné produkty na trhu obsahujú APP, ten však nedodáva produktu elasticitu, ale plasticitu.

V KTORÝCH SITUÁCIACH MOŽME KAL ASFALT PLUS  POUŽIT?

KaltAsfalt Plus môžeme použiť v každej situácii pri ľahšej, strednej i vysokej premávke. Výtlky sa môžu opravovať aj za prítomnosti vody alebo snehu. Pri realizácií opravy chodníkov a cyklistických tras. Na opravovanie prípojok a podzemných vedení. Vyjazdených koľají.Utesnenie kanálových poklopov. Rozvetvené trhliny.

JE KALTASFALT PLUS ŠPINAVÝ ALEBO MASTNÝ?

KaltAsfalt Plus je suchý materiál, ktorého sa môžete dotýkať holými rukami, nelepí sa na topánky, nešpiní náradie a nelepí sa na pneumatiky.

AK OTVORÍM VRECE,MUSÍM HO CELÉ SPOTREBOVAŤ?

Aj keď ostane vrece otvorené, funkčnosť ostane zachovaná. Nemá žiaden problém s mrazom, lebo vlhkosť v ňom je veľmi nízka.

AK  SA VOZOVKA SOLÍ,ALEBO SA PO NEJ PRECHÁDZA SO SNEŽNÝM PLUHOM,JE TO PROBLÉM?

KaltAsfalt Plus nemá žiaden problém s rozmrazovacími cyklami, ani s prítomnosťou soli. A pokiaľ je dostatočne utlačený, tak ani so snežným pluhom.

KTORÉ TESTY A CERTIFIKÁTY PRODUKT MÁ?

KaltAsfalt Plus bol vyvinutý v spolupráci s testovacím a materiálovým laboratóriom autonómnej provincie Bolzano pánom Dr.Mayerom a Geom.Espen.KaltAsfalt Plus bol podrobený Marshallovým

testom stability a tuhosti, nepriamej trakcií, správaniu a odolnosti voči cyklom zmrazovania a rozmrazovania, odolnosti proti zhutneniu, vyjazdeniu koľají a percentuálnemu podielu dutín, ktoré určujú jeho trvanlivosť.

K produktu je priložená jeho enviromentálna certifikácia 14021:2016

AKÉ VÝSLEDKY TESTY PREUKÁZALI?

Výsledky testov KatAasfalt Plus boli veľmi podobné výsledkom testov horúceho asfaltu.

KalstAsfalt Plus sme podrobili skúške na stabilitu Marshall a tuhosť Marshall.

KaltAsfalt Plus bol tiež podrobený testu NEPRIAMA PEVNOSŤ V ŤAHU, ktorý bežné tipy studeného asfaltu nezvládajú.

Ďaľšie informácie nájdete v technickej karte.

 AKO SA KALTASFALT PLUS POUŽÍVA?

Používanie KaltAsfalt Plus je veľmi jednoduché.

Po zadefinovaní a vyčistení oblasti zásahu od drobného štrku, piesku, hliny a pohyblivých častíc, v zime prípadne od snehu a ľadu, sa vak otvorí a potrebný materiál sa vyprázdni.

Rozprestrie sa tak aby sa vytvorila rovnomerná vrstva, udlávi sa lopatou a okamžite sa otvorí cesta, takže samotné vozidlá dokončia kompresiu.

DÁ SA POUŽIŤ AJ NA CHODNÍKY A CYKLOTRASY?

KaltAsfalt Plus je ideálny aj na opravu chodníkov pre chodcov a cyklistov, kde zhutnenie spôsobené automobilovou dopravou nahradzuje vibračná doska alebo malý valec.

DÁ SA KALTASFALT PLUS POUŽIŤ I V TENKEJ VRSTVE, NA VYJAZDENÉ KOĽAJE,PAVUČINY,PRASKLINY?

KaltAsfalt Plus dokonale priľne aj v tenkých vrstvách, vyhladzuje priehlbiny, vyjazdené koľaje a trhliny a to aj v miestach kde je hrúbka nulová. Nevyžaduje základný náter, stačí vyčistiť povrch vozovky od nečistôt ako prach, lístie alebo suché konáre.

JE MOŽNÉ VYKONAŤ OPRAVY OKOLO KRYTOV, POKLOPOV, ODTOKOV?

KaltAsfalt Plus vyplní a zastabilizuje trhliny a štrbiny, ktoré sa vytvorili okolo krytov, poklopov alebo odtokov po stabilizácií rámu

DÁ SA OPRAVIŤ VÝTLK PLNÝ VODY?

S KaltAsfalt plus môžu byť vyplnené aj otvory plné vody, pretože materiál sa nevymyje. Postupné zhutňovanie spôsobuje vytláčanie zvyškovej vody. Produkt si zachováva svoju súvislú a súdržnú štruktúru nezmenenú, pretože nereaguje s vodou.

AK SA PO ZHUTNENÍ VYTVORÍ PRIEHLBINA, PRETOŽE SOM POUŽIL MÁLO KALTASFALT PLUS, ČO MÁM ROBIŤ?

Po prekročení hrúbky 3 – 4 centimetre je fyziologický pokles materiálu po zhutnení prirodzený. Nie je problém naniesť novú vrstvu KaltAsfalt Plus na obnovenie súbežnosti povrchu vozovky. Aj takýto minimálny zákrok je možné vykonať kedykoľvek.

PREČO SA KALTASFALT PLUS VYRÁBA S NEMECKÝMI KOMPONENTAMI?

Zvláštnosťou nemeckých komponentov je, že obsahujú vyššie % spojiva (60%) ako talianske (30%). Toto spojivo je modifikované iba SBS elastickým polymérom, ktorý nepraská a dáva KaltAsfalt Plus jeho veľkú odolnosť. Talianske plášte na druhej strane obsahujú spojivo upravené pomocou APP, plastového polyméru, ktorý sa ľahko rozbije.

PREČO SA KALTASFALT PLUS VYRÁBA ZMESOU ČADIČA A PORFÝRU?

Používajú sa čadičové a porfyrické agregáty, pretože majú väčšiu odolnosť proti oderu ako vápenaté materiály. Nie sú preto vyhladzované vozidlami a zaručujú vynikajúcu drsnosť a priľnavosť, najmä v prípade dažďa.

AKÉ SU MINIMÁLNE A MAXIMÁLNE TEPLOTY PRI APLIKÁCIÍ?

KaltAsfalt Plus je možné použiť pri akejkoľvek teplote prostredia a zachováva si nezmenený charakter od -30°C do +80°C  teploty povrchu vozovky.

AKO DLHO HO MOŽEM SKLADOVAŤ?

KaltAsfalt Plus sa predáva v 20kg vreciach v priehľadnom polyetylénovom obale odolným proti UV žiareniu po dobu 12mesiacov,zložených na palete 80×120,v množstve 50vriec(1 tona).Po dobu dlhšiu ako 12mesiacov sa odporúča,aby bol výrobok chránený pred nepriaznivým počasím a UV lúčmi.Balenie KaltAsfalt Plus sa nebojí nízkych teplot a do-30°C nezamŕza,pretože má veľmi nízku zvyškovú vlhkosť.Akékoľvek hrudky vytvorené po dlhom skladovaní sú fyziologické, rozpadnú sa jednoduchým úderom lopaty alebo hrablí.